Кількість
|
Вартість
|
||
|
Характеристика і опис:
Прем'єра аромату: 2010
Країна ТМ: Франція
Зроблено: Франція
Підлога: для чоловіків
Тип аромату: фруктові, шипрові
Класифікація: нішева
Початкова нота: Бергамот, Індійський ананас, Червоне яблуко, Чорна смородина
Нота серця: Береза, Жасмин, Листя пачулі, Троянда
Кінцева нота: Амбра, Ваніль, Дубовий мох, Мускус
На честь 250-річчя французького парфумерного будинку Creed у 2010 році був випущений розкішний аромат для чоловіків під назвою Aventus, а натхненням для парфумерів послужила особистість Наполеона Бонапарта. Володар Aventus Creed - активний представник сильної статі, впевнений у собі, сміливий і енергійний. Він завжди готовий на нові подвиги, яким його підштовхує динамічна і красива композиція Aventus.
Фантастичні верхні ноти вишуканого парфумерного букета дивують яскравим вибухом стиглого ананаса, чорної смородини, свіжого бергамота і зеленого яблука. «Серце» аромату підкорює мелодійною симфонією глибоких і насичених нот пряної троянди, жасмину, берези і пачулі. База, складена з акордів сірої амбри, дубового моху, присипаних солодкої ваніллю, надає композиції завершений вигляд.
Викликає, підбадьорливий і свіжий, Aventus відмінно підійде сучасному чоловікові, який володіє власним яскравим стилем.
Про нашу парфумерії та опис аромату:
В асортименті наших постачальників бувають як тестера так і уцінені оригінали (уцінки). В наявності може бути як обидва варіанти (тестер і уцінка) обраного вами парфума, так і один з них. Наявність і вид парфума потрібно уточнювати кожний раз у постачальника, так як інформація на сайті не завжди актуальна. Ціна уцінок не сильно відрізняється від ціни тестера, вони дорожче приблизно на сотню або пару сотень гривень, все залежить від бренду і стану уцінки.
Тестер — це засіб, який дає можливість продегустувати аромат, не витрачаючись на повнорозмірний дорогий флакон. Клієнт нічого не втрачає, адже аромат тестера повністю відповідає оригінальному як за загальними характеристиками, так і за показниками стійкості. Це логічно, адже розлив продукта ведеться на тих же виробничих потужностях. Відмінність тестерів різних виробників — в упаковці. Зазвичай виробники знаходять шляхи оптимізації витрат, застосовуючи недороге пакування: наприклад, флакони з несуттєвими вадами або недорогі картонні коробочки. Це допомагає зробити тестери дешевшими. Вам хочеться спробувати оригінальний парфум, не витрачаючи «всі гроші світу»? Обирайте тестер!