SovaMarket — розумні покупки
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Графік роботи:

Будні: 10:00 – 18:00

Сб-Нд: Вихідний

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Sospiro Erba Leather 100 ml Тестер, Італія

В наявності
Артикул: 00000484100
2 970 грн
3 801 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко
Характеристики
Виробник Sospiro Perfumes
Країна виробник Італія
Країна реєстрації бренду Італія
Тип аромату Шкіряні
Стать Унісекс
Початкова нота Амбра, шкіра
Нота серця жасмин, сандалове дерево, шкіряні ноти
Кінцева нота амбра, шкіряні ноти, ветівер
Опис

Erba Leather Sospiro - це майстерне поєднання насичених, деревних, шкіряних і димних нот, що створює чарівний чоловічий відтінок.

Соковита суміш маракуї, бергамоту і лимона стимулює почуття, а спокусливе серце сандалового дерева, шкіряних нот і жасмину додає чарівності.

Теплі базові ноти амбри, акорду ветівера і шкіряних нот створюють розкішну основу, натхненну міцною природою музики.

Способи доставки

  1. Нова пошта 
  • Терміни доставки: 1-3 дні
  1. Кур'єром до дверей (Нова пошта) 
  • Терміни доставки: 1-3 дні

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

 

  1. Самовивіз  
  • Ви можете оплатити готівкою в пункті видачі після перевірки товару за адресою: Україна, Київська область, Київ, вулиця Полтавська, 10. 01135;
  • Вартість: Безкоштовно

Оплата

  • Онлайн-оплата WayForPay
  • Оплата при отриманні: Оплата товару в момент його отримання на пошті
  • Переказ на банківську картку ПриватБанку: 4246 0010 0428 1493 Отримувач – Котлінська В.В.
  • Готівкою: Оплата готівкою в пункті видачі після перевірки товару
  • Онлайн-оплата Monopay  

Гарантія від виробника 12 місяців.

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині SovaMarket

На товари, придбані на сайті SovaMarket, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  1. Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адреса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Київська область, Київ, вулиця Полтавська, 10. 01135

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

 

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і має сліди використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.
Вгору