SovaMarket — розумні покупки
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Графік роботи:

Будні: 10:00 – 18:00

Сб-Нд: Вихідний

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Le Labo Jasmin 17 100 ml Тестер, США

В наявності
Артикул: 1462912520
2 920 грн
3 912 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко
Характеристики
Виробник Le Labo
Країна виробник США
Країна реєстрації бренду США
Тип аромату деревні, квіткові
Стать Унісекс
Початкова нота неролі
Нота серця Жасмин, Апельсиновий Цвіт, Ветивер
Кінцева нота Амбретт, Ліналул, Бурштин
Опис

Парфум Jasmin 17 бренду Le Labo - це незабутня феєрія яскравих акордів, які можуть підкорити найдосвідченіших поціновувачів парфумерного мистецтва. Заморські акценти чудово вписуються в жіночий та чоловічий образи, ідеально доповнюючи їх інтригуючим танцем пристрасних пахощів.

Розкішний аромат спокушає, підкреслює оригінальність та самобутність свого власника, відкриваючи потаємні та щирі почуття до оточуючих.

Парфум буде чудовим аналогом тисячі слів, стаючи чудовим доповненням романтичного образу.

Способи доставки

  1. Нова пошта 
  • Терміни доставки: 1-3 дні
  1. Кур'єром до дверей (Нова пошта) 
  • Терміни доставки: 1-3 дні

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

 

  1. Самовивіз  
  • Ви можете оплатити готівкою в пункті видачі після перевірки товару за адресою: Україна, Київська область, Київ, вулиця Полтавська, 10. 01135;
  • Вартість: Безкоштовно

Оплата

  • Онлайн-оплата WayForPay
  • Оплата при отриманні: Оплата товару в момент його отримання на пошті
  • Переказ на банківську картку ПриватБанку: 4246 0010 0428 1493 Отримувач – Котлінська В.В.
  • Готівкою: Оплата готівкою в пункті видачі після перевірки товару
  • Онлайн-оплата Monopay  

Гарантія від виробника 12 місяців.

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині SovaMarket

На товари, придбані на сайті SovaMarket, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  1. Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адреса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Київська область, Київ, вулиця Полтавська, 10. 01135

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

 

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і має сліди використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.
Вгору