Обмін та повернення товару в інтернет-магазині SovaMarket
На товари, придбані на сайті SovaMarket, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
-
Товари неналежної якості
- Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
- До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).
Товари належної якості
- До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Адреса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості
Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Київська область, Київ, вулиця Полтавська, 10. 01135
Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи
За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?
- Товар був у вживанні і має сліди використання;
- Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
- Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
- Минуло 14 днів від дня покупки.